Kh f31 Skrevet Desember 21, 2023 Share Skrevet Desember 21, 2023 Jeg byttet rattet mitt til ett custom ratt og fikk opp feilkode Driver Restraint system malfunction error. Etter alt var satt på plass igjen. Hva kan være feilen for dette? Går det greit å kjøre med midlertidig? Bmw 3 serie f31 318d 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 21, 2023 Share Skrevet Desember 21, 2023 Koblet du av airbagen uten at batteriet var koblet av, eller bilen satt i sleep? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kh f31 Skrevet Desember 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2023 Koblet av +, men måtte koble til igjen når airbag var skrudd av for å lukke bagagasjedør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 21, 2023 Share Skrevet Desember 21, 2023 1 minutt siden, Kh f31 skrev: Men måtte koble til igjen når airbag var skrudd av Der har du nok feilen tenker jeg Airbag lamper må slettes med diagnose. Otis og E.C. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå