Mildrid Skrevet Januar 7 Share Skrevet Januar 7 (endret) Jeg har en 520 mod 2010. Nå virker ikke justeringen av viftehastighet. Varmevifte fungerer når jeg trykker på defroster frontrute. Hva kan være feil.. vil sjekke her før jeg kontakter verksted. Endret Januar 7 av Mildrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Januar 7 Share Skrevet Januar 7 For å utelukke at ikke IBS kutter ned på funksjoner nå som det er kaldt ute, koble den av og test. Om det ikke utgjør noen forskjell, så høres det litt ut som om motstanden til kupéviften har streika. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mildrid Skrevet Januar 7 Forfatter Share Skrevet Januar 7 Takk men hva er IBS? Vet du hvordan viften kan fungere i defrostermodus hvi motstand er defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Januar 7 Share Skrevet Januar 7 IBS er kort fortalt en del av bilens system for batteriovervåkning. Den sitter på - polen på batteriet. Er en liten stikkerkobling på den som enkelt kan draes ut. Hvis IBS merker at batteriet er svært svakt, vil den kutte diverse komfort-relaterte funksjoner. Defroster faller under kritisk funksjon, dermed fungerer denne fortsatt. Motstanden i en kupevifte er jo den som sørger for at du kan regulere hastigheten. Som regel når den ikke funker er det bare 0 eller 100% som er tilgjengelig. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå