JoachimStenseng Skrevet Januar 15 Share Skrevet Januar 15 Min 730D måtte ha motorbytte da kjede røk på 265k km. Jeg ønsker ikke dette på min 760 så derfor lurer jeg på om noen vet noe om intervaller på dette? Finner veldig lite info på nettet. Spurte på Facebook og fikk mye forskjellige svar der, både seriøse og useriøse, men er fortsatt like uklok Denne har snart gått 138k km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Januar 15 Share Skrevet Januar 15 For motorer med register kjede bytter jeg den ut ved 200k. De sier at den skal holde ut levetiden av motoren men når den har gått 200k bytter jeg den preventivt. JoachimStenseng reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 15 Share Skrevet Januar 15 Det er egentlig ikke noe som skal skiftes. Men M57 har dessverre litt problemer med kjeder som slites, når man får en del kilometer på seg. Men det skal egentlig ikke være nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoachimStenseng Skrevet Januar 15 Forfatter Share Skrevet Januar 15 (endret) 10 minutter siden, Otis skrev: Det er egentlig ikke noe som skal skiftes. Men M57 har dessverre litt problemer med kjeder som slites, når man får en del kilometer på seg. Men det skal egentlig ikke være nødvendig. Da blir det nøyere fulgt opp heretter. Kostet over 80k å bytte til nyoverhalt motor, men har gått nydelig i snart 3 år nå 👍🏻 Endret Januar 15 av JoachimStenseng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå