SvartBMW530d Skrevet Januar 21, 2024 Skrevet Januar 21, 2024 Hei, Har en E70 X5 2011 med fjernstyrt webasto. Ser noen har "Climate" i menyen i CIC. Dette finner ikke jeg. Er det noe som må kodes for å få det? Ønsker å kunne sette timer på webastoen.
Otis Skrevet Januar 21, 2024 Skrevet Januar 21, 2024 Det skal finnes i menyen ja. Det er veldig rart om du ikke har det. Har du virkelig sjekket cic menyen? Har du originalt montert webasto?
SvartBMW530d Skrevet Januar 21, 2024 Forfatter Skrevet Januar 21, 2024 Ja jeg og har sett at det ligger i menyen i CIC på andre biler, men min har ikke. Det er orginal webasto ja. Finner det når jeg sjekker VIN. S536 Auxiliary Heating Vet at selve CIC-enheten har vært byttet av forrige eier pga. at den streiket. Kan det være at den ikke er kodet riktig da? Webastoen fungerer fint via fjernkontroll men hadde vært fint og kunne benyttet seg av timeren også. En annen ting jeg lurer på og, er om det går an å deaktivere at webastoen starter hver gang jeg starter bilen. Dette er etter mitt hode unødvendig ved f.eks småkjøring. Otis reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Januar 21, 2024 Skrevet Januar 21, 2024 Da kan det hende det ikke er kodet inn om cic-enheten har vært byttet ja. Så vidt jeg kjenner til så kan du ikke skru det av nei. Otis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå