Gå til innhold

Travers e90


Gyppie
 Share

Anbefalte innlegg

Den ser hel ut i følge mine øyne. Litt brun av overflate rust, men hel. Min var rustet hull i. Beskytt den med understell behandling så varer den i mange år til. Ble ferdig i går med bytte av travers på min bil. Skrudd  fredag, lørdag og søndag. Totalt ca 36 timer tilbakelagt med skruing. Det værste var å få demontert det gamle da jeg forsøkte å få alt ut helt. Har byttet 90% av bakstilling. Alt skrudd på plass og dratt til med riktig moment. Bilen ble utrolig stiv bak. Akkurat som å kjøre på stylter. Men det går seg til. Har akkurat levert bilen for etterkontroll eu og ny 4-hjuls kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Gyppie said:

Den ser hel ut i følge mine øyne. Litt brun av overflate rust, men hel. Min var rustet hull i. Beskytt den med understell behandling så varer den i mange år til. Ble ferdig i går med bytte av travers på min bil. Skrudd  fredag, lørdag og søndag. Totalt ca 36 timer tilbakelagt med skruing. Det værste var å få demontert det gamle da jeg forsøkte å få alt ut helt. Har byttet 90% av bakstilling. Alt skrudd på plass og dratt til med riktig moment. Bilen ble utrolig stiv bak. Akkurat som å kjøre på stylter. Men det går seg til. Har akkurat levert bilen for etterkontroll eu og ny 4-hjuls kontroll.

Ja, 4 hjulskontroll er ett must. Føles som bilen er ødelagt hvis det er feil hjulstilling. Men når dette er gjort vil det føles som bilen er helt ny, nye foringer baki der er som natt og dag. Gratulerer med utført arbeid, det er mye arbeid du har utført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...