E92maen Skrevet Februar 29 Share Skrevet Februar 29 Hei, kjøpte en e92 320d 2009 (n47) for noen måneder siden. Den er kjørt ca 215xxxkm og ingen register historikk som jeg vett om. Klarer ikke å kose meg med bilen får har på følelsen det skal ryke😅. Hører man godt når det er dårlig eller får noe form for forvarsel? Og hva koster det og få byttet? Takk for svar😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 29 Share Skrevet Februar 29 Det er under oppstart man hører at det er slakt. Mest på kald motor, mener jeg. Din motor er hvertfall innenfor problem årstallet. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.F Skrevet Februar 29 Share Skrevet Februar 29 (endret) hadde ikkje kjørt en meter til før det va bytta. Dissa kjedene kan ryke med null forvarsel også. Burde vel igrunnen skifta høgtrykkspumpa også når man først va i sving Endret Februar 29 av K.F Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E92maen Skrevet Februar 29 Forfatter Share Skrevet Februar 29 Akkurat nå, K.F skrev: hadde ikkje kjørt en meter til før det va bytta. Dissa kjedene kan ryke med null forvarsel også. Hva vil det kosta ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 29 Share Skrevet Februar 29 Ca 60.000 hos bmw. Byttet mitt her. Anbefales😃 https://www.finn.no/338982022 E92maen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 29 Share Skrevet Februar 29 Hvis ikke det er noen ulyder så skjønner jeg ikke hvorfor man skal bytte. En forebyggende ting å gjøre er å bytte til den nyeste kjedestrammer som BMW levere og bytte oljen ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå