Gå til innhold

Lik eksos E81 og E87?


theblackpearl
 Share

Anbefalte innlegg

Sjekk delekatalog. Realoem.com f.eks.

Det passer ofte overens, men du har "ulike" motorer og skriver ikke produksjonsdato for bilene. På en del biler er det forskjell på komponenter mellom x16-x18 og x20. Altså at 116 og 118d gjerne er mer like sammenlignet med 120d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, E.C. skrev:

Sjekk delekatalog. Realoem.com f.eks.

Det passer ofte overens, men du har "ulike" motorer og skriver ikke produksjonsdato for bilene. På en del biler er det forskjell på komponenter mellom x16-x18 og x20. Altså at 116 og 118d gjerne er mer like sammenlignet med 120d

Takker så mye for svar og tips! Nei jeg skrev ikke prod.år, fordi jeg vet bare prod år på min egen min 07/08 (seint des 07) Og eksos anlegget jeg har på hand, har ligget i en garasje i en mannsalder. Så eneste selger vet er at det har stått på en E87 diesel. (Jeg må orginale anlegget pga EU, fikk ikke lurt gjennom rakrøyret mitt i år 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kanskje litt forsinket svar, lurte på det samme selv engang, men til slutt så fikk jeg tak i Eksosanlegg billig fra en e87 2l turbo diesel. 

Den passet over på min e87 n45 116i.

Men så gikk den ikke igjennom eu kontrollen fordi siden jeg ikke har msport utgaven og eksosen jeg fikk tak i var til m utgaven så Ble den ikke godkjent. Vart litt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...