Holm_e36 Skrevet April 16, 2024 Skrevet April 16, 2024 Hei, Jeg har en e36 sedan 1997mod hvor sentrallåsen ikke henger helt med. Hver gang jeg setter nøkkelen i døra og vrir om for å låse låser den seg og låser seg raskt opp igjen. Jeg får låst den til slutt hvis jeg står og vrir om nøkkelen i døra flere ganger (ofte låses fører døra imens de andre dørene enda er åpne). da må jeg fortsette til alle er låst. Er det noen som har en løsning eller en anelse på hva det er jeg må gjøre?
E.C. Skrevet April 16, 2024 Skrevet April 16, 2024 Mener jeg hadde noe tilsvarende på E36 en gang da låsen i bagasjerommet hadde klikket. Da ville den ikke låse på samme måte som du beskriver. Husker ikke helt om det var noe mekanisk ved selve låsen eller med tilhørende ledningsnett for lås. Tror kanskje det var ledningsnett, for da trodde bilen at en av dørene (bagasjelokket) ikke ble låst, så den låste seg opp igjen.
Markus E30 Skrevet April 16, 2024 Skrevet April 16, 2024 12 sek på søk. Samme problem som deg 😃 Reef89 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå