sherco122 Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 Kan noen forklare meg mangel lappen hva deler jeg trenger og kjøpe? Tenker da på den punkt nummer 5 for stor slitasje i kule hva slags får en kule? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larssoyl Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 Jeg tenker med en gang på disse. Indre kuler på endeledd/styrestag. De vil jo da være på innsiden av mansjetten(e) på tannstanga 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sherco122 Skrevet April 23 Forfatter Share Skrevet April 23 Okei takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 (endret) Jeg tolker punkt 5.3.4 som bærekuler dvs du må bytte bærearmer foran 2.1.3 er ytre og indre styrekuler Husk firehjulskontroll når du er ferdig Endret April 23 av Lars89 sherco122 og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larssoyl Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 Ja mulig jeg misforstod, jeg tenkte mangel fem i rekkefølge fra toppen av😅 @Lars89forklarte litt bedre😃 sherco122 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 @Larssoylsamme leste jeg. Her må man uansett fram med komplett bærearm foran og komplette fremre styrestag. Larssoyl og sherco122 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå