JoachimStenseng Skrevet Mai 3, 2024 Skrevet Mai 3, 2024 Tenker å bygge nytt anlegg for å forbedre lyden på bilen. Er det vanskelig å fjerne katalysator? Er dette noe som må kodes, eller går det ikke? Tenker å fjerne bakre lyddemper først for å høre hvordan det blir da, men har vel egentlig mest lyst til å fjerne katalysatoren også 😅 Bilen er jo søren meg helt stille nå 😂
Fredrik 90 Skrevet Mai 3, 2024 Skrevet Mai 3, 2024 Hvis du vil slippe trøbbel med biltilsynet og styr med EU kontroller fremover så ville jeg enten slått fra meg tanken eller investert i helt nytt TUV godkjent eksos system. Å ta snarveier vil bare gi deg feilkoder og styr, jeg mener dette ikke går å kode vekk heller. Hvis jeg skal mene noe så ville jeg latt en sober luksusbil som dette være i fred lydmessig. Dette er veldig stillegående biler, det er nettopp sånn de er laget. Kan bli vanskelig å få solgt bilen igjen også, jeg tror ikke det smale "7-serie med V12" segmentet er den typiske "straight pipe" typene. Jeg er på let etter E65 760i og jeg snur iallfall på hælen så fort noe er tukla med 😅
Reef89 Skrevet Mai 3, 2024 Skrevet Mai 3, 2024 Nei plis la den vær JoachimStenseng reagerte på dette 1
JoachimStenseng Skrevet Mai 3, 2024 Forfatter Skrevet Mai 3, 2024 39 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Hvis du vil slippe trøbbel med biltilsynet og styr med EU kontroller fremover så ville jeg enten slått fra meg tanken eller investert i helt nytt TUV godkjent eksos system. Å ta snarveier vil bare gi deg feilkoder og styr, jeg mener dette ikke går å kode vekk heller. Hvis jeg skal mene noe så ville jeg latt en sober luksusbil som dette være i fred lydmessig. Dette er veldig stillegående biler, det er nettopp sånn de er laget. Kan bli vanskelig å få solgt bilen igjen også, jeg tror ikke det smale "7-serie med V12" segmentet er den typiske "straight pipe" typene. Jeg er på let etter E65 760i og jeg snur iallfall på hælen så fort noe er tukla med 😅 Som sagt kan det være greit å bare fjerne bakre lyddemper. Den vil ikke bilen merke er borte tenker jeg 😊 Jeg har ingenting i mot å bytte til opprinnelig anlegg igjen ved PKK eller evt. salg. Bare at jeg savner litt lyd fra en slik motor 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå