John_Harald Skrevet Juni 18 Forfatter Share Skrevet Juni 18 Tusen takk for all deling av kunnskap! Så, skal jeg bestille: limitedslip.de „allround“ => 45%, 2-way 4 clutchpacks EUR 1.750,- eller Drexler „allround“ => individual setup 4 clutchpacks EUR 2.050,- Tror jeg vil trives veldig godt med 45%, den er satt opp med 4 clutch og 45 graders rampevinkler. Er det noe mer jeg må spesifisere når jeg kjøper? Hvor lang er leveringstiden? @hsd Har lest igjennom hele tråden din og nøyt hvert sekund! Fantastisk innsats du har lagt inn, er imponert over hva du har fått til og kompetansen din. Liker også at du har et skikkelig utstyrt verksted. hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 19 Share Skrevet Juni 19 (endret) Limitedslip utgaven er vell ei blanding av drexler og hana egne deler (bl.a hus) slik han klarer bedre priser. Eg kjøpte limitedslip utgave til min, da 530d må ha ett veldig spesielt hus. Veldig imponert av finishen og passformen, eg hadde lett spart meg de kronene i forskjell igjen. Tar vell noen virkedager da han bygger på bestilling med deler han har liggende på lager. Endret Juni 19 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John_Harald Skrevet Oktober 22 Forfatter Share Skrevet Oktober 22 (endret) Hei og god kveld! Er superfornøyd med bilen og koser meg med den hver dag! I sommer forsøkte jeg å bestille, fikk denne meldingen: ok, but as written below, for this axle i only have drexler available. please let me know part nr. and fd ratio of installed differential to be able to double check the correct lsd for your diff. please also be aware that you have a welded ringgear! no plug and play installation possible. and if you want to order ex vat i need your company details and eu vat id. Mitt Chassis nr. (VIN) WBA8B31030K382295 Er varenummer: 33107603758 for dagens differensial som jeg har? https://www.koedbmw.com/no-no/product/33107603758 Er utvekslingen 3,23? Siden det er sveiset “ringgear» er en jobb som @Netlandet eller @M3 Yngve klarer? Vet ikke om @hsd tar på seg oppdrag? Er det best å sende diffen til Tyskland? Jeg reagerer på hva de skriver angående moms. Ønsker helst å unngå å både betale 19% tysk mva og 25% norsk mva. Hvordan unngår man å betale dobbel moms lovlig? Hvis det over ikke fungerer, er dette er et alternativ og passer den: Bmw m performance sperrediff. 33108659988 https://www.koedbmw.com/no-no/catalog/diagram/332711/1/8B31?vin=WBA8B31030K382295 Endret Oktober 22 av John_Harald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå