teoE61 Skrevet Mai 31 Share Skrevet Mai 31 Hei! har en e61 07/08 facelift msport og panorama. bilen har ikke luftfjæring om det har noe å si.. som har problemer med bakviskeren, klarer ikke finne releet. Fant en video at det skal være der reserve hjulet skal være men der er det ikke. på min er det ett slags trekk som går nedi brønnen men det er helt tomt og finner ingen bilder av lignende på nettet. Noen som har peiling på hvor det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teoE61 Skrevet Mai 31 Forfatter Share Skrevet Mai 31 Fant denne siden, som viser min bilmodell men det er faen ikke noe i brønnen.. I følge vin så har jeg en px31 https://bimmer.work/vin/c81cb0f7e393702adce3b8ca34dbd63de/ https://www.hubauer-shop.de/en/carparts/5er-parts-catalog/touring-5er/px31-e61n-n47/520d-touring-vehicle-electrical-system-px31/px31-614204-relais-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 31 Share Skrevet Mai 31 Alle E61 har luftfjæring. Mulig noen har flyttet dine releer til siden i tilfelle vannlekkasje. Det er normalt to oransje og en grønn. Grønne er kompressor luftfjæring, de oransje er bakvisker og softclose på bakluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teoE61 Skrevet Mai 31 Forfatter Share Skrevet Mai 31 (endret) 16 minutter siden, E.C. skrev: Alle E61 har luftfjæring. Mulig noen har flyttet dine releer til siden i tilfelle vannlekkasje. Det er normalt to oransje og en grønn. Grønne er kompressor luftfjæring, de oransje er bakvisker og softclose på bakluka. Hei Takk for svar!, her er bilde fra bagasjerommet. må jeg enda lenger ned under det svarte lokk et der for og nå releene? evt hvor er vanelig og plassere releene om det har vært lekasje? Endret Mai 31 av teoE61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 31 Share Skrevet Mai 31 Ja, de er helt i bånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå