Gå til innhold

koding ved bytte av hengerfeste


 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har en F11, 2010. Tenkte å bytte fra elektrisk hengerfeste (lei alle problemene med dette) til manuelt avtagbart hengerfeste. Noen som vet om det er forskjell i software her? Må det nye avtagbare kodes når jeg har elektrisk fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sjekke selv i delekatalogen om noen kontrollmoduler har forskjellige delenummer. Har de samme delenummer er det sannsynligvis forskjellig koding, men er det annet delenummer så må det skiftes ut. Men det er fremdeles koding som gjenstår på andre moduler i bilen, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hel-automatisk som skal til hel-manuell? Finnes også sånne halv-automatiske der festet løsner ved å trykke på knappen og deretter skal du dytte den ut/inn selv (usikker på om man har det på F1x, men på E-serien har man slike).

Du må trolig kode som et minimum. Vil tro at at nåværende modul overvåker status på om hengerfestet er innfelt/utfelt og at det vil kunne skape krøll med lys og evt. varsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hel-automatisk og tenkte hel-manuell, men skal sjekke det halv-automatiske. Regnet med at jeg måtte kode ja, så dere har nok rett. Går ut ifra det. Takk for svar 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...