Stiv1 Skrevet Juli 15 Share Skrevet Juli 15 (endret) Hei dere Noen som har tips / kan hjelpe meg med å ordne cic i bilen, etter bilen stod stille 1 uke har cic begynt å reboote vært minutt ca under kjøring . Jeg har sett at i UK kan det ordnes via bmw spesialist, har vi noen i Norge som er gode på dette, evt noen med en annen fiks ? dette problemet oppstå som nevnt helt ut av det blå etter en uke parkert . Ikke hatt noen problemer før dette . jeg har forsøkt finne en eldre versjon sv SW men det finner jeg ikke , om jeg søker med vin på bmw update er det (up to date) Det fungerer ikke restarte enheten eller koble fra batteri, SW reset via undermeny hjelper ikke. jeg har i fremtiden tenkt til å bytte hele enheten til en nyere med touch etc som kobles på styreenhet slik at iDrive systemet blir liggende bak. noen som har gjort dette før ? Vil restart problemene i eksisterende cic system forsvinne eller vil de da ligge bak nytt operativsystem og reboote ? alle tips motas med takk om noen i Vestfold området kan være behjelpelig med å feilsøke / har en potensiell fiks så betaler jeg gjerne for litt hjelp Ønsker alle en knall dag 🥳🏎️ Endret Juli 15 av Stiv1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 15 Share Skrevet Juli 15 Om ingen her melder seg, så kan du høre med disse: https://www.bimmerfiks.no/ Stiv1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 15 Share Skrevet Juli 15 ellers er det bytte av enhet (CD-spilleren) som gjelder, nå er ikke CIC problemet så stort som CCC, men det hender. Å kjøpe ny skjerm som android osv. hjelper ikke da enheten fremdeles kjører i bakgrunnen. Hør med BF som nevnt over. Stiv1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå