Gå til innhold

2012 f11 CIC reboot problem

Stiv1
 Share

Anbefalte innlegg

Hei dere :)

Noen som har tips / kan hjelpe meg med å ordne cic i bilen,  etter bilen stod stille 1 uke har cic begynt å reboote vært minutt ca under kjøring . 

Jeg har sett at i UK kan det ordnes via bmw spesialist, har vi noen i Norge som er gode på dette, evt noen med en annen fiks ? 

dette problemet oppstå som nevnt helt ut av det blå etter en uke parkert . Ikke hatt noen problemer før dette . 

jeg har forsøkt finne en eldre versjon sv SW men det finner jeg ikke , om jeg søker med vin på bmw update er det (up to date) 

Det fungerer ikke restarte enheten eller koble fra batteri, SW reset via undermeny hjelper ikke. 

jeg har i fremtiden tenkt til å bytte hele enheten til en nyere med touch etc som kobles på styreenhet slik at iDrive systemet blir liggende bak. 

noen som har gjort dette før ? Vil restart problemene i eksisterende cic system forsvinne eller vil de da ligge bak nytt operativsystem og reboote ? 

alle tips motas med takk :)

om noen i Vestfold området kan være behjelpelig med å feilsøke / har en potensiell fiks så betaler jeg gjerne for litt hjelp :)

Ønsker alle en knall dag 🥳🏎️

Endret av Stiv1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers er det bytte av enhet (CD-spilleren) som gjelder, nå er ikke CIC problemet så stort som CCC, men det hender.
Å kjøpe ny skjerm som android osv. hjelper ikke da enheten fremdeles kjører i bakgrunnen.
Hør med BF som nevnt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...