Gå til innhold

Bmw E46 coupe ,får ikke låst opp passasjer døren

skoglund
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Som nevnt i toppteksten her får jeg ikke låst opp passasjer døren på min 2000mod E46, det virker som det er mikro bryter i låsen som er problemet , det går kun ann og låse bilen med fjernkontrollen, døren låser seg heller ikke opp ved bruk av nøkkel i fører døren. 
tips til hvordan man får opp døren slik at man kommer til låsekassen taes hjertelig i mot :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en del spørsmål som dette opp igjennom årene her, og om jeg ikke husker mye feil så er eneste løsning å rive av dørtrekket..
Og det er ikke så enkelt å få til det heller men du må nesten komme til inn i døra.

Men kanskje få dette bekrafta før du ødelegger noe, i tilfelle jeg husker feil. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet stille i båten, hadde håpet at noen hadde svaret på dette her inne, får jo vinduet ned så kan jo være håp om  å få dratt låsen opp, men ikke vet jeg :) derfor jeg spør før jeg må ødelegge noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekk opp oppe, men bruk sånn jern med liten knekk fremme, gudene vet hva slikt heter. Ligner på sånn gammelt jern du bruker til å luke ugresss med. 

Knekk kun øvre del ut av sporet, løft panelet opp på en måte, når det knepper ut av de øvre hakkene må du ordne en jerntrå eller noe annet stivt som du kan tilpasse slik at du får løftet låsen opp. 

Ja gjort det før. Bannet, svettet, men gikk til slutt! 

Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...