piiiingo Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 (endret) Hei! Eg har en n47 d20a som nylig er fjerna swirl flaps og blenda og bilen virka heilt fint før eg begynte. Rensa innsuget også i samme slengen. Tok å resette verdiane på dpf då eg har hatt feilkode på dette ei stund. Bilen virka fint i ein dag og så plutselig begynte bilen å fjuske ved pådrag. Virker som at dette skjer når motoren får motstand type 2000-3000rpm. Har og merka at bilen vil regenerere heile tida. Nett ferdig med en så er det på igjen med ei ny runde. Spesielt under regenerering så er bilen heilt merkelig. Då kan eg holde gasspedalen jevnt og bilen går sovidt opp en bakke. Eg har nylig bytta turbo då denne var heilt ferdig, dpf med et brukt med ca 100k på telleren, lmm, map, tempsensor på innsuget, utetemperatur føler og egr uten at bilen har blitt noke bedre. Eg har ista+ og har ingen spesielle feilkoder. Einaste er feilkode på varmeren på dieselfilteret (4a74 og 4a79). Men når eg går inn på dde og skal lese av verdiane på fuel system så får eg opp feilkode 4BDA og 6292 men kun når eg går inn og skal lese av verdiane. Har og lest av verdiane når bilen blir kjørt men, ser ingenting som ser feil ut.. Noken som har en ide? Endret Juli 18 av piiiingo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 hvilket trykk har du forran dpf når den ikke oppfører seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piiiingo Skrevet Juli 18 Forfatter Share Skrevet Juli 18 (endret) 3 minutter siden, Ingvaldsen skrev: hvilket trykk har du forran dpf når den ikke oppfører seg ? 4-40mbar går den ifrå. 40 e den høgste verdien eg har sett Endret Juli 18 av piiiingo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå