xxxx Posted August 19, 2024 Posted August 19, 2024 Har feilkode Vanos Mechanism på bilen min. Har prøvd å ta ut vanos solenoidene å renset dem. Noen som tror at feilkoden forsvinner om jeg tar å bytter selenoidene? Kan man bytte dem selv, for dem trenger vel ingen programmering?
Haug530D Posted August 19, 2024 Posted August 19, 2024 (edited) 2 timer siden, xxxx skrev: N43 feilkode:2A87 Bytt om på Solenoidene og nullstill feilmeldinger, se om du får feilmelding på Innsugssiden istedenfor, da kan du bytte den ene solenoiden. Hvordan er tilstand på registerkjede? btw, nei de trenger ikke programering. Edited August 19, 2024 by Haug530D
xxxx Posted August 20, 2024 Author Posted August 20, 2024 Prøvde å bytte om idag og nullstille feikodene. Har nå fått 2A89 Crankshaft- inlet camshaft, reference. Er ikke lenge sider registerkjede var bytta ca ett år.
Haug530D Posted August 20, 2024 Posted August 20, 2024 27 minutter siden, xxxx skrev: Prøvde å bytte om idag og nullstille feikodene. Har nå fått 2A89 Crankshaft- inlet camshaft, reference. Er ikke lenge sider registerkjede var bytta ca ett år. Ja da ville jeg prøvd og bytte den ene solenoiden.
Recommended Posts