Bmw e46i Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 (endret) Heisann, Har hatt en bmw e46 320i snart 2 år (så å si heil original) og har ikke klart å bestemt / valgt hva type styling som passer best / jeg har lyst på. (bilen er et prosjekt arbeid som brukes daglig😅) noen som har noe evt tips til styling? Har sett litt på rocket bunny sine styling kits og lener meg egt veldig mot den typen. Men ser da at den dekker til bakdørene (vil helst ha mulighet for å bruke de..) Noen nettsider som du / dere anbefaler å kjøpe på? Helst en nettside som er trygg å handle ifra tusen takk på forhånd om svar Endret September 25 av Bmw e46i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Craddy Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 (endret) Eg har hørt om Grubier styling ein del, men det er veldig '2000s style' i min meining, men også kan alltid leite etter ein M-Tech body kit eller noke om du har ikkje lyst på noke så ekstremt. Er ikkje nødvendigvis det mest avansert når det gjelder styling, men håper dette hjelper! Endret September 25 av Craddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 Vanskelig å anbefale når vi ikke vet hva du er ute etter, men E46 med M3 detaljer og noen fete felger med fin passform i hjulbuene er aldri feil. Slike deler finner du på Finn i blant. 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e46i Skrevet September 25 Forfatter Share Skrevet September 25 4 minutter siden, Olaandref skrev: Vanskelig å anbefale når vi ikke vet hva du er ute etter, men E46 med M3 detaljer og noen fete felger med fin passform i hjulbuene er aldri feil. Slike deler finner du på Finn i blant. 👌 Er ute etter en mad look på bilen. Noe som gir en grov og clean utseende på bilen Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Craddy Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 Om du leiter etter noke meir aggresivt, det er også Diveriks performance basert ute I Litauen, de kan frakte deler for tillegg I pris. https://www.diveriksperformance.com/product/bmw-e46-facelift-pandem-style-sedan-touring-wide-body-kit/ Bmw e46i reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 Husker jeg hadde Rieger styling ( om jeg husker rett) på min i 2006, var en 2001 modell. Fy f.. Det må du IKKE kjøpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 7 timer siden, Bmw e46i skrev: grov og clean utseende på bilen Da er det bare en vei å gå, M3 detaljer som nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ball Skrevet September 26 Share Skrevet September 26 (endret) Her har du noen som har Sitat grov og clean utseende på bilen Men hvis du skal ha ekstremt grov og clean utseende på bilen, må du selvfølgelig ha M3 GTR NFS kit på din 320i! Du får da sjekke litt ut her https://grubier.com/no/c/210/3-serie-e46-sedan?page=3 Det beste jeg tenker er som nevnt over er m3 detaljer eller bare la 320en være i fred.. Endret September 26 av ball Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå