Gå til innhold

Styling til Bmw e46 320i

Bmw e46i
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann, 

Har hatt en bmw e46 320i snart 2 år (så å si heil original) og har ikke klart å bestemt / valgt hva type styling som passer best / jeg har lyst på. 
(bilen er et prosjekt arbeid som brukes daglig😅

noen som har noe evt tips til styling? Har sett litt på rocket bunny sine styling kits og lener meg egt veldig mot den typen. Men ser da at den dekker til bakdørene (vil helst ha mulighet for å bruke de..) 

Noen nettsider som du / dere anbefaler å kjøpe på? Helst en nettside som er trygg å handle ifra

tusen takk på forhånd om svar 

Endret av Bmw e46i
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hørt om Grubier styling ein del, men det er veldig '2000s style' i min meining, men også kan alltid leite etter ein M-Tech body kit eller noke om du har ikkje lyst på noke så ekstremt.

Er ikkje nødvendigvis det mest avansert når det gjelder styling, men håper dette hjelper! :)

Endret av Craddy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å anbefale når vi ikke vet hva du er ute etter, men E46 med M3 detaljer og noen fete felger med fin passform i hjulbuene er aldri feil. Slike deler finner du på Finn i blant. 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Olaandref skrev:

Vanskelig å anbefale når vi ikke vet hva du er ute etter, men E46 med M3 detaljer og noen fete felger med fin passform i hjulbuene er aldri feil. Slike deler finner du på Finn i blant. 👌

Er ute etter en mad look på bilen. Noe som gir en grov og clean utseende på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du noen som har 

Sitat

grov og clean utseende på bilen

Galleribilde

Men hvis du skal ha ekstremt grov og clean utseende på bilen, må du selvfølgelig ha M3 GTR NFS kit på din 320i!

Legendary Cars: A Detailed Look At The BMW E46 M3 GTR

Du får da sjekke litt ut her 

https://grubier.com/no/c/210/3-serie-e46-sedan?page=3

Det beste jeg tenker er som nevnt over er m3 detaljer eller bare la 320en være i fred..

Endret av ball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...