Gå til innhold

Bmw m50b25nv uten gnist eller bensin


JoakimM50
 Share

Anbefalte innlegg

HJELP! Hei! Jeg har nettopp byttet motor fra m50b25nv til m50b25nv grunnet havari, ledningsnett og hjerne er ikke rørt under bytte.. men motor jeg har kjøpt stammer fra e36, men har i før jeg kjøpte den stått på en eldre e34 med m20nett. Nå har jeg prøvd det meste men får ikke gnist, bensinpumpe starter heller ikke.

hjerne som står i bilen min nå er bosch 403( grønn etikett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har en motor med M50NV nett og bil med M50NV nett, men motoren har tidligere vært tilkoblet m20 nett?

Nå er det noen år siden flere dreiv med dette, men jeg lurer på om det ikke var noen ting man "ordna" for å kunne bruke m50 motor på m20 bil. Det er jo ikke utenkelig at m50 motoren sitt ledningsnett har blitt "justert" til å passe m20 bil og da må du reversere disse endringene. Eventuelt hvis du har den gamle motoren, bytte ledningsnett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har misforstått.. ledningsnett er m50, min gamle motor (som røyk) er også m50.. istedet for å kjøpe ny motor kjøpte jeg ny motor, som skal være identisk med den tidligere jeg hadde. Den har tidligere vært koblet til m20 nett, men nå er den koblet til mitt m50nett, og den mangler gnist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...