JoakimM50 Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 HJELP! Hei! Jeg har nettopp byttet motor fra m50b25nv til m50b25nv grunnet havari, ledningsnett og hjerne er ikke rørt under bytte.. men motor jeg har kjøpt stammer fra e36, men har i før jeg kjøpte den stått på en eldre e34 med m20nett. Nå har jeg prøvd det meste men får ikke gnist, bensinpumpe starter heller ikke. hjerne som står i bilen min nå er bosch 403( grønn etikett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 Bilen har M50 NV-nett og nye motoren har NV-nett? Du veit at den startar og går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimM50 Skrevet September 28 Forfatter Share Skrevet September 28 Nei, motor starter ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 Kanskje eg ordla meg litt dårleg 😅 Du veit at motor gjekk i den forrige bilen den stod i? Ingen fare for at den er kaputt elns? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimM50 Skrevet September 28 Forfatter Share Skrevet September 28 Motor er kjøpt brukt, så det er jo aldri nå garanti. Men ja den skal gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ball Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 55 minutter siden, JoakimM50 skrev: Motor er kjøpt brukt, så det er jo aldri nå garanti. Men ja den skal gå Regner med at du har prøvd å rotere motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimM50 Skrevet September 28 Forfatter Share Skrevet September 28 Ja, motor går rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 Så du har en motor med M50NV nett og bil med M50NV nett, men motoren har tidligere vært tilkoblet m20 nett? Nå er det noen år siden flere dreiv med dette, men jeg lurer på om det ikke var noen ting man "ordna" for å kunne bruke m50 motor på m20 bil. Det er jo ikke utenkelig at m50 motoren sitt ledningsnett har blitt "justert" til å passe m20 bil og da må du reversere disse endringene. Eventuelt hvis du har den gamle motoren, bytte ledningsnett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimM50 Skrevet September 28 Forfatter Share Skrevet September 28 Tror du har misforstått.. ledningsnett er m50, min gamle motor (som røyk) er også m50.. istedet for å kjøpe ny motor kjøpte jeg ny motor, som skal være identisk med den tidligere jeg hadde. Den har tidligere vært koblet til m20 nett, men nå er den koblet til mitt m50nett, og den mangler gnist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet September 29 Share Skrevet September 29 Ahh! Får du lest ut noen feilkoder? Bruker jo å kunne gi noen pekepinner på hvor man kan leite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimM50 Skrevet September 29 Forfatter Share Skrevet September 29 Jeg har ikke fått tak i riktig diagnose enda, men skal prøve å få tak i noen som kan sjekke, i tilegg prøve å koble bort startsperre for å være sikker på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimM50 Skrevet Oktober 28 Forfatter Share Skrevet Oktober 28 Sliter fortsatt! All tips tas gledelig imot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 Har du fått lest av feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimM50 Skrevet Oktober 29 Forfatter Share Skrevet Oktober 29 Ingenting spesielt som kommer opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 Har du bensintrykk noen plass? Vet motoren hvor den er i rotasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå