Gå til innhold

Headlight washer

bmwcab98
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Har bmw 525i 2004  headlight washer kommer ut men spruter ikke ,har sjekket motoren og den virker har byttet for sikkerhetsskyld men det sprayer ikke fortsatt, kun headlight washer eller vinduet virker,finnes det noe filter jeg kan rense? Eller noen råd takker

Endret av bmwcab98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger jo endel tråder om dette fra før av, bruk søkefeltet.
Men hvis alt virker og det ikke kommer væske ut så er jo slangen tett, sjekk det. Blås gjennom med trykkluft feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk reef 89

Jeg prøvde å blåser i slange med munn men føltes at de ikke kom luft  ut på andre siden.

Er det noe filter der vi putter inn motoren? Vet at det finnes filter i vindu motoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E60 har filter i tanken:

20240728_141212.thumb.jpg.b71b3342e778b3742a3c7a29f068a59d.jpg

Pumpa til lyktespylere krever mest trykk og spylere kommer ut fra fangeren som følge av trykket fra pumpa. Høres nesten ut som at selve spylerdysen er tett om spylere kommer ut uten å sprute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Reef89 skrev:

Hadde samme problem som trådstarter sier for noen år siden at dysenen kom ut, men ingen væske og da var slangen tett. Kan ikke blåse med munnen, trykkluft.

Takk for svaret🙏 ,det som var rart ,var at  jeg blåste i slangen og samtidig dro den dingsen ut med hånda var det tett men da jeg trakk inn lufta så var den åpen følte at det kom luft inn?? Men ikke da jeg blåste🤔🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, E.C. skrev:

E60 har filter i tanken:

20240728_141212.thumb.jpg.b71b3342e778b3742a3c7a29f068a59d.jpg

Pumpa til lyktespylere krever mest trykk og spylere kommer ut fra fangeren som følge av trykket fra pumpa. Høres nesten ut som at selve spylerdysen er tett om spylere kommer ut uten å sprute.

Takk for svaret🙏 ,det som var rart ,var at  jeg blåste i slangen og samtidig dro den dingsen ut med hånda var det tett men da jeg trakk inn lufta så var den åpen følte at det kom luft inn?? Men ikke da jeg blåste🤔🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...