Adian Skrevet Oktober 11 Share Skrevet Oktober 11 Tenker å bytte ut midt-displayet på min bmw 5 serie e61 2006, men er usikker på hvilket display som passer, har noen tips? Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Oktober 11 Share Skrevet Oktober 11 Hva slags type iDrive enhet har du fra før av, M-ASK eller CCC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 11 Share Skrevet Oktober 11 2 timer siden, Adian skrev: har noen tips? Tipset er å søke på forumet før en poster ny tråd da det finnes utallige tråder/ innlegg om dette fra før. Samt hva skal du bruke systemet til og hva har du i bilen fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adian Skrevet Oktober 11 Forfatter Share Skrevet Oktober 11 5 timer siden, HakonLimseth skrev: Hva slags type iDrive enhet har du fra før av, M-ASK eller CCC? CCC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adian Skrevet Oktober 11 Forfatter Share Skrevet Oktober 11 2 timer siden, Reef89 skrev: Tipset er å søke på forumet før en poster ny tråd da det finnes utallige tråder/ innlegg om dette fra før. Samt hva skal du bruke systemet til og hva har du i bilen fra før. Ja, beklager er litt usikker på hvordan jeg skal navigere forumet, jeg ønsker carplay hovedsaklig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 11 Share Skrevet Oktober 11 Da går du for mr12volt. Her feks. https://www.ebay.com/itm/166030432314?_skw=BMW+E60+CCC+mr12volt&itmmeta=01J9YJYPY4H7WRKWX5ENYBVJWY&hash=item26a82f583a:g:4zIAAOSwo5FkN6-y&itmprp=enc%3AAQAJAAAA8HoV3kP08IDx%2BKZ9MfhVJKkBB95HD4dp7WK1g2DgW%2FO8eFSR6gMbXmgkUfMQ%2BS5adqntkV5llrbMbbxXEzrhuL216EOLdloEpVGVzwAl76TMO%2BbkmYuKEI%2F1gsttqkArjZGYImQqUWCdWyxyY6%2F1IQLnJdCovXRx8REkHa%2F252Fjyv4urN3PYRpTLTGHaYxnmeRPoJOfKczN%2BeDWQVGc51%2Fq6XGZj%2Bwl0YKRLI%2BCpX3OxW0rlhGknoBWbrJS5%2FhatcA1HoyxbiRafeddHtOAKfPYFamdM5MSD8Qur9KXLikfNg4SwgJpWhdTQnMg4QXkcA%3D%3D|tkp%3ABk9SR6bv-tLPZA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå