GAMMELOGGOD Skrevet Oktober 16 Share Skrevet Oktober 16 har fått risting når jeg bremser lett i ratt. ser at gummi muffler? på stab staget foran er gamle og slitte og tror dette er årsaken, Tenkte å få skiftet disse selv uten tilgang til bukk. er det kurant å skifte disse via jekk og av med forhjul ? eller må man på bukk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 16 Share Skrevet Oktober 16 (endret) Bruker du jekk på ene siden vil staget stå i spenn. Enkleste er nok å bruke slike ramper: Du bør forøvrig få en status på indre foring for casterstag også. Dette er den klassiske synderen for vibrasjon i ratt. Endret Oktober 16 av *MrB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GAMMELOGGOD Skrevet Oktober 16 Forfatter Share Skrevet Oktober 16 takk for svar og tips _ har noen ramper i metall fra biltema så skal prøve disse ( slipper å ta av dekk også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 16 Share Skrevet Oktober 16 Det staget har neppe noe å si for risting, heller foring i casterstag ja. Tror jeg brukte de blå rampene fra Biltema da jeg byttet mine casterforinger på e39, går fint det. Jeg bytta til powerflex for å slippe å presse inn nye. Funker enda de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå