tsn Skrevet Oktober 17 Share Skrevet Oktober 17 Hei Noen som har erfaring med Pirelli P Zero Winter piggfrie vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Oktober 17 Share Skrevet Oktober 17 Kjøpte faktisk disse i år da mine Nokian dekk var slitte. Syntes faktisk de var svært gode, og har utrolig godt veigrep på vått føre. Nokian har mer hard gummi og støyer mer etter min erfaring, mens disse er merkbart mindre støyete. Blir spennende å se hvordan de er på skikkelig vinterføre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 17 Share Skrevet Oktober 17 Har prøvd dem på en F30 med x-drive og ble positivt overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 19 Share Skrevet Oktober 19 Kjøpte et sett med slike 225-17" til en E60 530d RWD høsten 2021. Kjørte med de gjennom 3 vintersesonger, men nå sist vinter var bakdekkene såpass slitte at den ble litt sladdevogn til tider og man måtte planlegge bakker ved snøfall. Bakdekk holdt ca 40000km før de ble upraktiske på snø og is. Hvis du bor et sted med mye bakkar og berg og mye snø/is ville jeg nok vurdert et annet alternativ, evt piggdekk. Brukte de også til en del langkjøring i høye hastigheter, og det funket de bra til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet Oktober 19 Forfatter Share Skrevet Oktober 19 Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå