35bro Skrevet Onsdag kl. 14:31 Share Skrevet Onsdag kl. 14:31 Jeg kjøpte en bensinpumpe på nett og bilen sender koder om for svakt trykk. Jeg tror den sto på 3-4 bar. Ringte bmw der jeg bor og de kunne ikke gi noe svar. Jeg kjører en E90 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Onsdag kl. 14:44 Share Skrevet Onsdag kl. 14:44 Ser ut som det er opptil 5.4 bar. Virker som det er gjengs over hele linja på de fleste BMW. 35bro reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
35bro Skrevet Onsdag kl. 15:52 Forfatter Share Skrevet Onsdag kl. 15:52 1 time siden, Otis skrev: Ser ut som det er opptil 5.4 bar. Virker som det er gjengs over hele linja på de fleste BMW. Okey kult! Hvor fant du den informasjonen? Har lett overalt😝 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Onsdag kl. 16:51 Share Skrevet Onsdag kl. 16:51 Det står i manualen fra BMW, ista/rheingold/tis. 35bro reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
35bro Skrevet Onsdag kl. 17:44 Forfatter Share Skrevet Onsdag kl. 17:44 Okey, min mangler og bmw nære meg hadde ikke 316i sin manual💀🔫 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Onsdag kl. 18:22 Share Skrevet Onsdag kl. 18:22 37 minutter siden, 35bro skrev: Okey, min mangler og bmw nære meg hadde ikke 316i sin manual💀🔫 Selvsagt hadde dem det. Enten framla du spørsmålet veldig mye mer kompleks enn hva det var, eller så gadd dem rett og slett ikke. Otis, 35bro og E.C. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Onsdag kl. 18:55 Share Skrevet Onsdag kl. 18:55 Manual er ikke brukermanualen til bilen. Jeg burde nok skrevet den tekniske manualen som verkstedene bruker for å finne feil, reparere å lære av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
35bro Skrevet Onsdag kl. 20:35 Forfatter Share Skrevet Onsdag kl. 20:35 Tusen takk hjelpen😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Onsdag kl. 20:45 Share Skrevet Onsdag kl. 20:45 Værsågod 35bro reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå