Gå til innhold

BMW Glow Plug Relay - finnes det noe oppdaerte eller oppgraderte deler til denne?

thansen
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel en kjent problem at kablene inne i selve glødeboksen går tverrs. Dette blir nå min andre glødeboks på 4år. Er også veldig slitsomt å bytte denne på e83 chassien. Derfor spørsmål om det finnes en bedre eller oppgradert del ? Dele nr i emnefelt. Vet at BERU GSE101 er orginal og er den jeg har på nå, men selv den er gått i stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt litt på spissen, så er det vel kanskje 5 års reklamasjonsrett på den delen? Uflaks kan man ha på deler som skal vare lenge. Jeg hadde bare tatt ny beru og latt det gå sin gang. Jeg byttet rele for 10 år siden og ble brukt org bmw del så antar beru. Den fungerer like fint i dag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutes ago, tennbrikket said:

Satt litt på spissen, så er det vel kanskje 5 års reklamasjonsrett på den delen? Uflaks kan man ha på deler som skal vare lenge. Jeg hadde bare tatt ny beru og latt det gå sin gang. Jeg byttet rele for 10 år siden og ble brukt org bmw del så antar beru. Den fungerer like fint i dag 

Garanti er jo en ting, det fikk jeg hos eurodel. Men er selve arbeidet, er veldig mye styr å bytte den releen. Så litt på forums i bimmerfest og det er et kjent problem, ser mange som åpner selve boksene og legger nye kabler selv. Typen coax cabler og bruker loddetinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, thansen skrev:

Garanti er jo en ting, det fikk jeg hos eurodel. Men er selve arbeidet, er veldig mye styr å bytte den releen. Så litt på forums i bimmerfest og det er et kjent problem, ser mange som åpner selve boksene og legger nye kabler selv. Typen coax cabler og bruker loddetinn.

Ser ingen grunn til dette.  jeg tror så mange som 99,9% av alle som bytter ikke trenger å bytte igjen på 10 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...