rublings Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 (endret) Min kone har begynt å få problemer med at vindusviskerne ikke fungerer, og får opp meldingen under: Spylerne virker mens denne meldingen er på skjermen, men ingen liv i viskerne. Fungerer ikke å slå bilen av, låse, låse opp osv. Det virket helt fint igjen når hun kom hjem fra jobb 8 timer senere. Det har skjedd en gang tidligere, og da virket det fint igjen etter noen timer også. Fant ikke noe på nett, noen som har peiling? Edit: Det gjelder i3en i signaturen. Endret Søndag kl. 13:53 av rublings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 Få tatt diagnose, så du får opp litt mer info om hva som er lagret av feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Torsdag kl. 15:26 Forfatter Share Skrevet Torsdag kl. 15:26 Det kan jeg jo såklart. Noen som har erfaring med Biltema sin BMW-diagnosemaskin? Andre rimelige løsninger som anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Torsdag kl. 15:40 Share Skrevet Torsdag kl. 15:40 (endret) Det var obd1 jeg tenkte på... Endret Torsdag kl. 15:43 av Otis Feil info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Søndag kl. 13:51 Forfatter Share Skrevet Søndag kl. 13:51 For andre med samme problem, byttet begge motorene med et par brukte i god stand. Veldig enkel prosess, rimelige deler, gjort på en halvtimes tid, og problemet er foreløpig borte 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå