rublings Skrevet Januar 8 Skrevet Januar 8 (endret) Min kone har begynt å få problemer med at vindusviskerne ikke fungerer, og får opp meldingen under: Spylerne virker mens denne meldingen er på skjermen, men ingen liv i viskerne. Fungerer ikke å slå bilen av, låse, låse opp osv. Det virket helt fint igjen når hun kom hjem fra jobb 8 timer senere. Det har skjedd en gang tidligere, og da virket det fint igjen etter noen timer også. Fant ikke noe på nett, noen som har peiling? Edit: Det gjelder i3en i signaturen. Endret Januar 12 av rublings
Makky123 Skrevet Januar 8 Skrevet Januar 8 Få tatt diagnose, så du får opp litt mer info om hva som er lagret av feil.
rublings Skrevet Januar 9 Forfatter Skrevet Januar 9 Det kan jeg jo såklart. Noen som har erfaring med Biltema sin BMW-diagnosemaskin? Andre rimelige løsninger som anbefales?
Otis Skrevet Januar 9 Skrevet Januar 9 (endret) Det var obd1 jeg tenkte på... Endret Januar 9 av Otis Feil info.
rublings Skrevet Januar 12 Forfatter Skrevet Januar 12 For andre med samme problem, byttet begge motorene med et par brukte i god stand. Veldig enkel prosess, rimelige deler, gjort på en halvtimes tid, og problemet er foreløpig borte 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå