Thore Arild Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hei, hva trenger eg av utstyr for å slette diverse feil i systemet. F.eks parkeringssensorene fremme virker ikkje uten at eg setter bilen i revers først. Passasjerdøren fremme låser seg ikkje opp når man prøver å åpne døren( må låse opp med knappen på dashbord) Ønsker og å forandre blinklyset slik at det blinker 5 ganger istedenfor 3 ganger ved feltskift.
Reef89 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 1 time siden, Thore Arild skrev: Hei, hva trenger eg av utstyr for å slette diverse feil i systemet. Ønsker og å forandre blinklyset slik at det blinker 5 ganger istedenfor 3 ganger ved feltskift. Søk litt på forumet da det finne utallige tråder/ innlegg om det, men en vanlig scanner fra feks icarsoft og/eller BT plugg fra bimmercode er helt 100%. mr.pingu reagerte på dette 1
Thore Arild Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 3 timer siden, mr.pingu skrev: F26? 330d 2012 mod
Thore Arild Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 2 timer siden, Reef89 skrev: Søk litt på forumet da det finne utallige tråder/ innlegg om det, men en vanlig scanner fra feks icarsoft og/eller BT plugg fra bimmercode er helt 100%. Kan Icarsoft gjøre allt det samme som en bt plugg fra bimmercode ?
Reef89 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 1 time siden, Thore Arild skrev: Kan Icarsoft gjøre allt det samme som en bt plugg fra bimmercode ? Du kan jo sammeligne selv: https://diagnosebutikken.no/butikk/icarsoft https://bimmercode.app/
mr.pingu Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Tror iCarsoft er mer diagnose og BimmerCode er mer koding? Jeg har bare erfaring med BimmerCode men vil heller ha brukt penger på BimmerUtility om jeg skulle velge igjen. Endte opp med begge
Thore Arild Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Bestillte begge deler 🫣 mr.pingu reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå