Thore Arild Skrevet Januar 24 Skrevet Januar 24 Hei, hva trenger eg av utstyr for å slette diverse feil i systemet. F.eks parkeringssensorene fremme virker ikkje uten at eg setter bilen i revers først. Passasjerdøren fremme låser seg ikkje opp når man prøver å åpne døren( må låse opp med knappen på dashbord) Ønsker og å forandre blinklyset slik at det blinker 5 ganger istedenfor 3 ganger ved feltskift.
Reef89 Skrevet Januar 24 Skrevet Januar 24 1 time siden, Thore Arild skrev: Hei, hva trenger eg av utstyr for å slette diverse feil i systemet. Ønsker og å forandre blinklyset slik at det blinker 5 ganger istedenfor 3 ganger ved feltskift. Søk litt på forumet da det finne utallige tråder/ innlegg om det, men en vanlig scanner fra feks icarsoft og/eller BT plugg fra bimmercode er helt 100%. mr.pingu reagerte på dette 1
Thore Arild Skrevet Januar 24 Forfatter Skrevet Januar 24 3 timer siden, mr.pingu skrev: F26? 330d 2012 mod
Thore Arild Skrevet Januar 24 Forfatter Skrevet Januar 24 2 timer siden, Reef89 skrev: Søk litt på forumet da det finne utallige tråder/ innlegg om det, men en vanlig scanner fra feks icarsoft og/eller BT plugg fra bimmercode er helt 100%. Kan Icarsoft gjøre allt det samme som en bt plugg fra bimmercode ?
Reef89 Skrevet Januar 24 Skrevet Januar 24 1 time siden, Thore Arild skrev: Kan Icarsoft gjøre allt det samme som en bt plugg fra bimmercode ? Du kan jo sammeligne selv: https://diagnosebutikken.no/butikk/icarsoft https://bimmercode.app/
mr.pingu Skrevet Januar 24 Skrevet Januar 24 Tror iCarsoft er mer diagnose og BimmerCode er mer koding? Jeg har bare erfaring med BimmerCode men vil heller ha brukt penger pÃ¥ BimmerUtility om jeg skulle velge igjen. Endte opp med begge Â
Thore Arild Skrevet Januar 24 Forfatter Skrevet Januar 24 Bestillte begge deler 🫣 mr.pingu reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå