Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg er helt ny her, kjøpte nettopp min første BMW. en 525D E61 LCI 3.0l single turbo xDrive. Er ganske fornøyd med bilen, men etter årevis med ryggekamera har jeg blitt fryktelig avhengig av det. Jeg ønsker derfor å installere et aftermarket ryggekamera, og lurer på om noen andre har gjort noe lignende og kan komme med tips? Jeg tenker et vanlig nummerskilt-ryggekamera som jeg da trekker til sikringsboksen, men jeg vil gjerne ha litt veiledning på hvordan det gjøres, så om noen har en flott youtubevideo eller lignende som kan hjelpe meg på vei, evt foreslå ryggekamera som fungerer bra sammen med bilens infotainment system, så hadde det vært absolutt nydelig.

Håper jeg har opprettet denne tråden i riktig emne-del!

Endret av Dragesetten
Skrevet

Ligger jo endel tråder om dette fra før av og bare å søke på YouTube det så finner du mange videoer. 
Har selv montert ryggekamera på min E60, men originalt system støtter ikke det. Jeg oppgraderte til Android, men finnes vel noen video overganger.? Men da kan det fort bli at en må trykke inn menyknapp for og få reversbilde. 
Jeg ville det skulle se originalt ut, derav montering i bakluke knapp og automatisk bilde ved revers. 
IMG_6864.thumb.jpeg.8a4d200d25b12b6c6ed20667dee184bd.jpeg

IMG_5507.thumb.jpeg.bdc16fd73b46760b5cedf84de205313e.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...