jonasgrns Skrevet Onsdag kl. 12:02 Skrevet Onsdag kl. 12:02 Hei, skulle til å reise tidligere i dag da jeg startet bilen og ble møtt med en urovekkende lyd. Veldig sånn metallisk skrangling/smell. bilen er en e61 320d 2007 modell oljen så fin ut, alle belter satt på hva skjer her? video er vedlagt takk for hjelp på forhånd IMG_6757.mov
Otis Skrevet Onsdag kl. 14:10 Skrevet Onsdag kl. 14:10 Jeg aner ikke hva det er, men er spent på fortsettelsen. Jeg tenkte dog litt på vakuumpumpen. Den pleier å lage en lignende lyd, når man tar av oljelokket.
jonasgrns Skrevet Onsdag kl. 14:35 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 14:35 23 minutter siden, Otis skrev: Jeg aner ikke hva det er, men er spent på fortsettelsen. Jeg tenkte dog litt på vakuumpumpen. Den pleier å lage en lignende lyd, når man tar av oljelokket. Takk for hjelp skal teste
jonasgrns Skrevet Torsdag kl. 10:09 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 10:09 Fikk mekaniker til å se på det, viste seg til å være løst registerkjede. Då kjede starmmer er nokk defekt. Heldigvis sitter kjede framme og ikke bak på motoren😅
Otis Skrevet Torsdag kl. 10:17 Skrevet Torsdag kl. 10:17 Regner med det var en spøk, ang kjede? Men en 2007 E61 har N47 og kjede bak.
jonasgrns Skrevet Torsdag kl. 10:19 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 10:19 1 minutt siden, Otis skrev: Regner med det var en spøk, ang kjede? Men en 2007 E61 har N47 og kjede bak. Nei har m47 kjede sitter framme
Otis Skrevet Torsdag kl. 10:20 Skrevet Torsdag kl. 10:20 Ok, da har du en veldig tidlig utgave av 07.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå