jonasgrns Skrevet Februar 12 Skrevet Februar 12 Hei, skulle til å reise tidligere i dag da jeg startet bilen og ble møtt med en urovekkende lyd. Veldig sånn metallisk skrangling/smell. bilen er en e61 320d 2007 modell oljen så fin ut, alle belter satt på hva skjer her? video er vedlagt takk for hjelp på forhånd IMG_6757.mov
Otis Skrevet Februar 12 Skrevet Februar 12 Jeg aner ikke hva det er, men er spent på fortsettelsen. Jeg tenkte dog litt på vakuumpumpen. Den pleier å lage en lignende lyd, når man tar av oljelokket.
jonasgrns Skrevet Februar 12 Forfatter Skrevet Februar 12 23 minutter siden, Otis skrev: Jeg aner ikke hva det er, men er spent på fortsettelsen. Jeg tenkte dog litt på vakuumpumpen. Den pleier å lage en lignende lyd, når man tar av oljelokket. Takk for hjelp skal teste
jonasgrns Skrevet Februar 13 Forfatter Skrevet Februar 13 Fikk mekaniker til å se på det, viste seg til å være løst registerkjede. Då kjede starmmer er nokk defekt. Heldigvis sitter kjede framme og ikke bak på motoren😅
Otis Skrevet Februar 13 Skrevet Februar 13 Regner med det var en spøk, ang kjede? Men en 2007 E61 har N47 og kjede bak.
jonasgrns Skrevet Februar 13 Forfatter Skrevet Februar 13 1 minutt siden, Otis skrev: Regner med det var en spøk, ang kjede? Men en 2007 E61 har N47 og kjede bak. Nei har m47 kjede sitter framme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå