KalMar Skrevet Mandag kl. 19:47 Skrevet Mandag kl. 19:47 Hei. Jeg har en BMW E70 med Dynamic Drive. Hydrauliske stabilisatorstag. Et av disse rørene har rustet istykker. Og lekker som en sil. Bmw sier disse rørene ikke er å få tak i lengre. Så er det noen her som kjenner til eller har fikset dette på annet vis? Se bilder.
Haug530D Skrevet Mandag kl. 20:18 Skrevet Mandag kl. 20:18 (endret) Kan vel alltids få tak i brukt? eventuelt lage nye rør. Endret Mandag kl. 20:20 av Haug530D
Ingvaldsen Skrevet Mandag kl. 21:14 Skrevet Mandag kl. 21:14 (endret) har du faktisk hørt med koed eller gs om de får tak i ? den står jo ikke som utgått der, bare at det må bestilles fra tyskland. det er det ikke sikkert kundebehandler på bmw orker å finne ut av vist det ikke er på lager i norge eller hedin i sverige Endret Mandag kl. 21:15 av Ingvaldsen
KalMar Skrevet i går, 07:01 Forfatter Skrevet i går, 07:01 10 timer siden, Haug530D skrev: Kan vel alltids få tak i brukt? eventuelt lage nye rør. Har du erfaring med dette fra før? Hvilke dim på rør og koblinger/nipler?
KalMar Skrevet i går, 07:02 Forfatter Skrevet i går, 07:02 9 timer siden, Ingvaldsen skrev: har du faktisk hørt med koed eller gs om de får tak i ? den står jo ikke som utgått der, bare at det må bestilles fra tyskland. det er det ikke sikkert kundebehandler på bmw orker å finne ut av vist det ikke er på lager i norge eller hedin i sverige Har sendt de mail. venter på svar. Men som med alle andre "ulykker" så skjer dette når det passer som dårligst. Det brenner på dass.... hehe
Haug530D Skrevet i går, 11:49 Skrevet i går, 11:49 4 timer siden, KalMar skrev: Har du erfaring med dette fra før? Hvilke dim på rør og koblinger/nipler? Ikke lagd disse rørene før nei, men er nok ikke værre enn å lage bremserør, vil tro at man får tak i både verktøy og koblinger/nippler fra Aliexpress for eksempel. Som en kombinasjon av bilmekaniker/cnc operatør så lager jeg stort sett det meste jeg ikke får tak i selv 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå