dopus Skrevet Søndag kl. 17:53 Skrevet Søndag kl. 17:53 (endret) Som overskriften sier så prøver jeg å finne brytermodulen til passasjersete på min f11 520d 2013 med delelektriske seter (elektris høyde og rygg justering) Denne har begynt å bli veldig førlsom på hvor man trykker eller holder høydebryter for at den skal slå inn. Tok i fra hverandre bryter modul og ser at det på et par punker har dannet seg irr / pitinger på et par punkter på kobberbanen bryteren går langs, når bryter skyves opp eller ned. Har hatt modul fra hverandre og renset, det ble da mye bedre men fortsatt ikke 100 prosent. Tenkte jeg skulle sjekke hva det koster med ny modul, og har tatt bilde av delenr på modul, men ikke F....... om jeg klarer å finne det ijgen i delekatalogen hos GS eller KOED, eller REALOEM. Delenr som stod på klistrelappen på modulen sier følgene 6 958 526-01 AI:01 07/01/13-B Faurecia 8347769-01 Delphi 8817 0002 000872 Får ebay treff ved å søke på bmw nummer eller Faurencia nr, men har lyst å bestille en ny modul. Håper noen her er mer drevne i delekatalogen til BMW enn meg, og kan styre meg i rette retningen Endret Søndag kl. 18:16 av dopus
dopus Skrevet Søndag kl. 18:15 Forfatter Skrevet Søndag kl. 18:15 Fant ut av det selv. Denne ligger under katogori 61 undergruppe 99 seatadjustment swith front.
Daniel. Skrevet Søndag kl. 18:17 Skrevet Søndag kl. 18:17 Denne? 61316958526 Rett under tusenlappen ny, men KOED har flere brukte til rundt 360kr dopus reagerte på dette 1
dopus Skrevet Søndag kl. 18:25 Forfatter Skrevet Søndag kl. 18:25 5 minutter siden, Daniel. skrev: Denne? 61316958526 Rett under tusenlappen ny, men KOED har flere brukte til rundt 360kr Jepp. Klarte til slutt å finne den selv også i delekatalogen. Tror det blir å invistere i en ny bryter. Brukte brytere er som regel like gamle som min bil og kan jo være utsatt for samme slitasje/korrosjon som min orginale bryter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå