Ove67 Skrevet Søndag kl. 11:27 Skrevet Søndag kl. 11:27 Har et konvoluttsymbol i dashboardet på min 740e som ikke går bort. Jeg har i I-Driven sjekket "BMW-meldinger" og "Meldinger". På førstnevnte finner jeg en fem år gammel melding, på sistnevnte står "ingen nye SMS-meldinger". Jeg har logget inn på Connetcted Drive - der er ingen meldinger der. Symbolet går i perioder bort, men kommer tilbake. Jeg hadde nettopp bilen på service på Bavaria og ba dem se på dette. Men my luck - akkurat da var symbolet borte. Noen som vet hva dette er og hvordan jeg får det bort?
Arthur Skrevet Søndag kl. 11:39 Skrevet Søndag kl. 11:39 Har du en ulest sms eller epost på telefonen din når symbolet dukker opp? Såfremt du har telefon tilkoblet?
Ove67 Skrevet Søndag kl. 11:51 Forfatter Skrevet Søndag kl. 11:51 11 minutes ago, Arthur said: Har du en ulest sms eller epost på telefonen din når symbolet dukker opp? Såfremt du har telefon tilkoblet? Nei.
Ove67 Skrevet Mandag kl. 19:44 Forfatter Skrevet Mandag kl. 19:44 Da fant jeg ut av dette selv. Under Connection Drive i I-driven fant jeg "BMW info". Der lå det en påminnelse om å skifte til sommerdekk 😖 Da jeg klikket inn på denne, forsvant konvoluttsymbolet. Jammen så fint bilen minner meg om dekkbytte. Det hadde jeg aaaaaldri kommet på selv..... mr.pingu, BimmerFan!, GtiGtr og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå