Brede_skj Skrevet Søndag kl. 19:15 Skrevet Søndag kl. 19:15 Jeg har nylig satt inn comfort seter fra en facelift bil inn i en preface bil. Jeg har fått kodet alt inn slik at alle justeringer og slik fungerer som det skal. Det jeg sliter med er at jeg får opp airbaglampe. Har i ncs Expert codet bort alt som har med setebelte(strammer og sensor i sete) til ingen nytte. Er det noen som har vært borti det samme å kan peke meg i riktig retning?
mr.pingu Skrevet Søndag kl. 19:20 Skrevet Søndag kl. 19:20 Hva er disse feilene? Airbag lampe må altid slettes manuelt, selv om problemet er løst og eksisterer ikke lenger.
E.C. Skrevet Søndag kl. 19:22 Skrevet Søndag kl. 19:22 Hvilke seter hadde du og hvilke feilkoder på srs får du opp da? Tenker at beltestrammer er litt kjekt å ha om man krasjer, så kanskje best å fikse problemet enn å prøve å kode det ut?
Brede_skj Skrevet Søndag kl. 20:11 Forfatter Skrevet Søndag kl. 20:11 Jeg er selv usikker på hva disse feilkodene som ligger inne er, men tror de har noe med lampen å gjøre. Jeg hadde msport seter tidligere. Kun disse feilmeldingene jeg får opp. Beltestrammer er kjekke å ha så de blir aktivert igjen når jeg finner ut 100% at det ikke er de som gir lampen. Har også flyttet de gamle strammerene over på de nye setene uten hell.
E.C. Skrevet Søndag kl. 20:26 Skrevet Søndag kl. 20:26 Du må inn i airbagmodulen og lese ut koder, ikke fra den siden der.
Brede_skj Skrevet Søndag kl. 21:54 Forfatter Skrevet Søndag kl. 21:54 1 time siden, E.C. skrev: Du må inn i airbagmodulen og lese ut koder, ikke fra den siden der. Takk for svar, jeg strever litt med å finne riktig modul men tror dette er riktig. Så du skrev srs tidligere men jeg har ikke den i listen over tilgjengelige moduler. liste over tilgjengelige moduler: Er det en av disse som er srs?
E.C. Skrevet Søndag kl. 22:34 Skrevet Søndag kl. 22:34 Blir de som heter "satellit", du må innom alle disse. Usikker på om de kommer som en modul eller som flere i INPA.
Brede_skj Skrevet Søndag kl. 22:36 Forfatter Skrevet Søndag kl. 22:36 1 minutt siden, E.C. skrev: Blir de som heter "satellit", du må innom alle disse. Usikker på om de kommer som en modul eller som flere i INPA. Takker, får prøve å ta meg en titt innom alle i morgen👍 E.C. reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå