Funkyi Skrevet Tirsdag kl. 14:02 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 14:02 17 minutter siden, Larssoyl skrev: 22 timer siden, Funkyi skrev: Den er toast ja..🥲 Nytt komplett register er eneste fornuftige løsningen her etter min mening 🙂 Syns det er rart, fordi merker så og si null tegn til registerrasling eller noe som helst feil. Satt i nye strammeren, men må se om jeg ikke finner et verksted som gjør det litt rimeligere enn de som er lokalt.
Kvasi Skrevet Tirsdag kl. 14:30 Skrevet Tirsdag kl. 14:30 1 time siden, Sverre 2468 skrev: Det ble imidlertid mye dyrere fordi de knakk to dyser og ødela toppdekselet.... Pussig, trenger ikke å ta ut dyser for å gjøre jobben.
Sverre 2468 Skrevet Tirsdag kl. 15:52 Skrevet Tirsdag kl. 15:52 Det var bare øvre registerkjede som ble skifta hos meg, ja. De tok ut dysene, og brukte varme til dette. Ødela derfor toppdekselet også..... 😐
teerex Skrevet Tirsdag kl. 22:24 Skrevet Tirsdag kl. 22:24 7 timer siden, Kvasi skrev: Pussig, trenger ikke å ta ut dyser for å gjøre jobben. Hvordan får av toppdekselet uten å ta ut dysene?
Larssoyl Skrevet Tirsdag kl. 22:30 Skrevet Tirsdag kl. 22:30 8 hours ago, Funkyi said: Syns det er rart, fordi merker så og si null tegn til registerrasling eller noe som helst feil. Satt i nye strammeren, men må se om jeg ikke finner et verksted som gjør det litt rimeligere enn de som er lokalt. Syns selv at det er veldig vanskelig å gå ut i fra lyd..🥲 Eneste måten er å bruke verktøy til å måle slik du har gjort her. 👍🏼 Klarer ikke helt å se på bildet om du har brukt skiva som følger med verktøyet eller ikke, den skal IKKE brukes, ivertfall ikke på de som jeg har lest på (kun N47, men trolig likt på N57). 🤔 Men selv om du hadde hatt skive på nå, så ser det såpass slakt ut at det har liten betydning. Det er ivertfall slakkere enn toleransen til bmw. 🙂
Funkyi Skrevet Onsdag kl. 07:35 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 07:35 9 timer siden, Larssoyl skrev: Syns selv at det er veldig vanskelig å gå ut i fra lyd..🥲 Eneste måten er å bruke verktøy til å måle slik du har gjort her. 👍🏼 Klarer ikke helt å se på bildet om du har brukt skiva som følger med verktøyet eller ikke, den skal IKKE brukes, ivertfall ikke på de som jeg har lest på (kun N47, men trolig likt på N57). 🤔 Men selv om du hadde hatt skive på nå, så ser det såpass slakt ut at det har liten betydning. Det er ivertfall slakkere enn toleransen til bmw. 🙂 Skiva som kom med hadde jeg enda på ja, men tviler på at det ville gjort stor forskjell?
Larssoyl Skrevet Onsdag kl. 18:21 Skrevet Onsdag kl. 18:21 10 hours ago, Funkyi said: Skiva som kom med hadde jeg enda på ja, men tviler på at det ville gjort stor forskjell? Enig, her er den nok utenfor spec selv med eller uten skiva 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå