ehaugsnes Skrevet Juni 18 Skrevet Juni 18 Gratulerer med fin bil!😍 følelsen av og hente en bil man har hatt lyst på lenge, og kjøre hjem i fint landskap og stoppe og ut å ta bilder av bil å landskap er ren lykkerus😝 gleder meg til og følge med her
Gabz Skrevet Juni 18 Forfatter Skrevet Juni 18 17 timer siden, Thundercoil skrev: Gratulerer med kuleste bilen i hele verden (ikke partisk i det hele tatt)! 😂🍻 Håper du får mange fine og problemfrie år i denne, også uten at andre ødelegger for deg. 🤞🏼 Skal bli en glede å følge med. Nå som jeg også kan være upartisk så må jeg jaggu si meg helt enig 😎🤝 Tusen takk for hyggelige ord og hyggelig handel. Satser på at dette blir et herlig nytt kapittel! 11 timer siden, Vegard_ skrev: Gratulerer! Takk! 😄 48 minutter siden, ehaugsnes skrev: Gratulerer med fin bil!😍 følelsen av og hente en bil man har hatt lyst på lenge, og kjøre hjem i fint landskap og stoppe og ut å ta bilder av bil å landskap er ren lykkerus😝 gleder meg til og følge med her Mange takk! Ja, det var en helt OK dag, det der 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå