Joachim frengen Skrevet Juni 28 Skrevet Juni 28 Hei. Jeg har kjøpt ett prosjekt hvor det bare står igjen småting for å få den på veien, en av det er å koble reverslys å har ikke peiling på hvor jeg skal begynne. Åpnet opp deksel så jeg fikk tilgang til ledningen å ble møtt med kaos, så at reverslys pinnen lå løst foran girstanga så tyder på at den som bygde om har tenkt å bruke den. har trykt å vrid på den med bilen i revers men ingen lys kommer, bryteren er koblet til kassa men har ikke sett videre på det. har ikke peiling på hvem som bygde om så kan da ikke spørre han og kommer derfor hit for å høre om noen har tips å komme med.
Alpejohn Skrevet Juli 2 Skrevet Juli 2 Går ut i fra at den er bygd om fra automat til manuell, da er det potensielt flere ting en bare ledninger du må endre på. Uten at jeg skal påstå noe 100%, så må du nok også kode forskjellige moduler om til manuell om dette ikke har blitt gjort. Og det er mulig styringen av ryggelys blir forandret slik det må kobles om. Koblinsskjema finner du på www.bmwteka.com, jeg ville googla litt rundt ombygging da det ligger utrolig mye info om dette på nettet, da får du sansyneligvis en grei pekepinne på hvor du bør starte. Kan ikke si så mye mer om det da jeg aldri har gjort dette selv eller satt meg inn i hva som må gjøres. Joachim frengen reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Juli 2 Skrevet Juli 2 Den vaieren der tipper jeg går til tenningslåsen din. Det er slik på E39 at du ikke kan dra ut nøkkel fra tenninga med mindre bilen blir satt i park. Gir mening å bare la den ligge i stedet for å demontere hele greia. Prøv å dra den ut et par cm når nøkkel er i tenninga og se om du da greier å dra ut nøkkelen eller ikke. Hvor du bør starte? Sammenligne koblingsskjema for revers på automat og manuell. Joachim frengen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå