MrDibetus Skrevet Fredag kl. 21:20 Skrevet Fredag kl. 21:20 Heisann. Oppgradert til facelift AHL lykter, og skal nå koble ny ledning fra gamle AHL modul til lm2. Trodde jeg hadde kjøpt riktige pins (nummer 1 på første bilde), men disse passer ikke, og når jeg ser på pinsene som allerede står i lm2 modulen er de ikke lik. Noen som vet hvilket delenummer disse pinsene har? Vet at de skal slide enkelt inn og ut, men det er ikke tilfellet med de jeg har kjøpt. Takk for all hjelp!
E.C. Skrevet Fredag kl. 21:28 Skrevet Fredag kl. 21:28 E60 eller? Hvilken pin inn på hva? Hvilket tverrsnitt? Og hva passet ikke?
Reef89 Skrevet Fredag kl. 21:36 Skrevet Fredag kl. 21:36 (endret) Holder jo med en tråd Endret Fredag kl. 21:38 av Reef89
MrDibetus Skrevet Fredag kl. 21:38 Forfatter Skrevet Fredag kl. 21:38 (endret) Beklager, glemte og nevne det. E60 530D 2003 mod, bygget om til facelift lykter og lm2 modul. Jeg har tolv ledninger som skal kobles til lm2 modulen, og trenger riktig connector. Kjøpte connector 1 fra GS, men de passet ikke. Veldig mye motstand, og de pinsene som til vanlig står i lm2 modulen sklir enkelt inn og ut. Endret Fredag kl. 21:50 av MrDibetus
MrDibetus Skrevet Fredag kl. 21:50 Forfatter Skrevet Fredag kl. 21:50 14 minutter siden, Reef89 skrev: Holder jo med en tråd Takk! Litt vel lenge på verkstedet idag, går litt i surr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå