Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle, 

Jeg vurderer å gå ut i brukt markedet å slå til på en IX40 modell. Men da jeg ikke er super bevandret i bilmarkedet så blir jeg små gal av utstyrspakkene. Føler mange av annonsene selger utstyr som "ekstra" der utstyret var "standard" i fully charged pakken. Håper noen kan hjelpe å kalibere meg litt, dette er det jeg har funnet ut: 

Ekstravalg utover 22 modell Fully charged m/ spotrspakke er: 1. Bowers and wilkins audio, 2. varme i dørkarm og midtlene, 3. varme og ventilasjon i setene foran, 4. massasje i førersete og 5. Suite Amido interiør, 6. soft close dører?. Dette er det jeg har landet på var ekstrautstyr utover Fully charged(?), deretter begynner jeg å bli forvirret om følgende også var ekstra:

Head-up-display, Adaptiv luftfjæring, integral active steering, klimakomfort frontrute, multifunksjonsseter, laserlys, air suspension, svinging på alle 4 hjul? 

Setter veldig pris på tilbakemeldinger hvilket utstyr jeg faktisk burde jakte etter på bruktbilen utover FULLY CHARGED. 

Legger også med 2 bilder av i utgangspunktet samme modell m/ sportspakke, men for meg ser de ganske annerledes ut i fronten. er det bare bildene som lurer meg?

Hilsen stadig mer forvirret mann 38 år! 

BMW2.png

BMW1.png

Skrevet

Er veldig vanskelig å fortelle deg hva du burde se på av utstyr.
Dette er veldig personlig, det som gjør det verre, er at 22’ slet med sensormangel og deleproblemer.
Så var enkelte utstyr som «skulle» vært med i enkelte pakker, men som ikke kunne leveres. 
Personlig ville jeg heller kanskje vurdert en mindre utstyrt iX50, enn en godt utstyrt iX40.

Med inntoget av nye iX3 og faktisk rekkevidde fra moderne elbiler i dag, kan det bli kronglete mtp iX40 pris og hvor attraktive disse er, pris blir essensielt.

Men iX er komfortkongen, spesielt med sesongen vi går inn i og det å ha varme i dør, front og midtarmlene, er jo fantastisk.

Som sagt, skulle jeg vurdert en iX40 er pris essensielt, ville valgt enn som fremsto attraktiv - men som heller ikke var av de dyreste.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...