E.C. Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Føler egentlig at det pleier å dukke opp noen gode eksemplarer minst én gang per år, så om du vil kjøpe best mulig bil er det kanskje lurest å avvente kjøp til riktig bil kommer opp?
or3 Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden 16 minutes ago, E.C. said: Føler egentlig at det pleier å dukke opp noen gode eksemplarer minst én gang per år, så om du vil kjøpe best mulig bil er det kanskje lurest å avvente kjøp til riktig bil kommer opp? Handler nok ikke om å kjøpe en skikkelig toppen av toppen velholdt bil, men gjerne en som ikke har hatt mange eiere med kort eiertid og kollisjonsskade osv. De håper jeg jo det er fler av, så jeg rekker skaffe meg plass til vinterlagring for bilen og 😅
GtiGtr Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden https://www.finn.no/mobility/item/430861427?ci=2
BrokeBoi Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden 16 hours ago, or3 said: Handler nok ikke om å kjøpe en skikkelig toppen av toppen velholdt bil, men gjerne en som ikke har hatt mange eiere med kort eiertid og kollisjonsskade osv. De håper jeg jo det er fler av, så jeg rekker skaffe meg plass til vinterlagring for bilen og 😅 Skal du ha i dag ha en E92 M3 i Norge med få eiere uten kollisjonsskade så er du nok nødt til å vente på en "toppen av toppen" velholdt bil. De fleste man finner på finn.no er totalslaktet av diverse rånere som har tunet dem med ESS Kompressor Kit og kjørt dem mer sidelengs enn rett fram. Nå er riktignok ESS en av de bedre tuning kittene man får til denne bilen, men alle biler som pushes utover normal effekt vil naturligvis ha mer slitasje enn biler uten tune.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå