Geir Nymoen Skrevet Oktober 14 Skrevet Oktober 14 (endret) Heisan. Jeg har en G29 M4.0i med adaptiv sportsfjøring. Vurderer å montere senkesett fra H&R. Er det noe jeg må passe ekstra på her og noen som har erfaringer med dette? Hilsen Geir Endret Oktober 15 av Saltkjelen Endret tittel fra "H&R sekesett".
*MrB* Skrevet Oktober 14 Skrevet Oktober 14 EDC du tenker på? De skal tåle senkesett. Jeg satte ACS-fjærer på min F10 med EDC.
Geir Nymoen Skrevet Oktober 14 Forfatter Skrevet Oktober 14 Takk for kjapp respons. Ja, EDC på bilen min. Synes bare jeg leste noe om at H&R har fjører spesielt for biler med EDC?
*MrB* Skrevet Oktober 15 Skrevet Oktober 15 ACS har fjærer som er «garantert kompatible» med EDC. Var mye derfor jeg valgte det. Men mange kjører H&R også, uten problemer. Geir Nymoen reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Oktober 15 Skrevet Oktober 15 De fleste (påkostede) BMWer har i en eller annen form hatt EDC-dempere siden tidlig 2010-tallet. Det er ikke nødvendig med egne spesialfjærer (usikker på om dette i det hele tatt finnes), så du kan fint montere et kompatibelt senkesett fra H&R, ACS, Eibach og tilsvarende. Kjører selv ACS på min M550d og H&R på i4 M50 - begge med ECD - strålende fornøyd. Geir Nymoen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå