Georgklaveness Skrevet i går, 16:43 Skrevet i går, 16:43 Hei, er det noen der ute som har erfaring med å bytte DPF på 2012 bmw 525 (f11)? -Er det veldig komplisert og plundrete? Må det kodes noe i etterkant? - Evt om hvor jeg bør kjøpe ny dpf, (har sett på diverse forhandlere men ingen delnr stemmer med det som står oppgitt på GS Bildeler)
teerex Skrevet i går, 17:46 Skrevet i går, 17:46 Er det samme delenummer som på realoem? Ny DPF må registreres, dvs. fortelle bilen at den har fått ny DPF. Evt. nyrenset om det er aktuelt.
Øyvind L. Skrevet i går, 17:55 Skrevet i går, 17:55 (endret) 1 time siden, Georgklaveness skrev: Hei, er det noen der ute som har erfaring med å bytte DPF på 2012 bmw 525 (f11)? -Er det veldig komplisert og plundrete? Må det kodes noe i etterkant? - Evt om hvor jeg bør kjøpe ny dpf, (har sett på diverse forhandlere men ingen delnr stemmer med det som står oppgitt på GS Bildeler) Hvis DPF er tett så kan det renses. Er firmaer i Norge som gjør det ganske mye billigere enn å kjøpe nytt. Jeg hadde et firma i Lyngdal i Agder til å rense mitt for noen uker siden. Kostet 4500kr. Tok 3 timer og det blir nesten som nytt. 13mbar mottrykk etter rens. Hvis du har N47 motor så er det ganske greit. Har du N57 og xdrive så er det litt mer plunder. Litt trangere da. Og som nevnt over så må du fortelle bilen at du har satt i nytt DPF. Trenger ikke kode, men må registreres. Endret i går, 17:56 av Øyvind L. E.C. reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå