Pauiva Skrevet i går, 10:18 Skrevet i går, 10:18 Får ikke låst opp min 135i 2010 mod. Strøm er som det skal være og nøkkel er i orden. Når jeg låser opp manuelt og setter inn nøkkelen er den fortsatt helt død. Har opplevd dette en gang før, da begynte det å virke igjen helt plutselig etter 2-3 timer. Da trodde jeg det var nøkkelen. Noen som har en ide ?
humpfy Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) Tomt batteri i nøkkelen? edit: De lades vel under bruk, som kan forklare din tidligere erfaring. Men batteri må til slutt byttes. Endret 17 timer siden av humpfy
Marius2002 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Kan det være jording som gjør at bilen er dau? Sjekk jordingskabler. De ligger vel åpent under på disse også? https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=1768023
///FredriK.S Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Evnt så kan det være + kabel inn på JBE / sikringsboksen Marius2002 reagerte på dette 1
Pauiva Skrevet 2 minutter siden Forfatter Skrevet 2 minutter siden 17 timer siden, humpfy skrev: Tomt batteri i nøkkelen? edit: De lades vel under bruk, som kan forklare din tidligere erfaring. Men batteri må til slutt byttes. Ny nøkkel, og nye batteri i båre bil og nøkler👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå