TomkH Skrevet Søndag kl. 15:19 Skrevet Søndag kl. 15:19 Hei. har noen tips til hvorfor sikring 165 som har med diesel tilførsel/pumpe ryker. har satt i ny LPFP/pumpe i tanken men det hjalp ikke, sikring går når jeg forsøker start. det kan kanskje være kontroll modulen, men er det noen kvikk fiks å konstatere det? det er vel også slik at hvis jeg får tak i en ny kontroll modul så må den programmeres til bilen ? håper noen har erfaring med dette og kan hjelpe
Otis Skrevet Søndag kl. 16:48 Skrevet Søndag kl. 16:48 Istedenfor ekps (kontrollmodulen) så kan du heller hekte på ei pære eller flere som kan simulere lasta til en ekps. Da kan du finne ut om det er ekps eller ledningsnettet som er problemet. Så sånn sett kan du nok bare ta bort ekps og om ikke sikringer går da, så er det ekps. I tillegg kan du måle med ohm og tenningen av, mellom pluss til ekps og jord. Det burde ikke være noe måleverdi, altså OL. E.C. og ///M-ini95 reagerte på dette 2
TomkH Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden takker for svar Otis, holder på å prøve meg frem. har oppdaget at bilen er gjennombløt av vann på gulv, så tepper må ut kan være en kortslutning i ledningsnett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå