Sverre 2468 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Indre høyre baklykt på min 2010 X5 E70 lyser ikke lengre. Det er facelift med LED-striper, går det an å reparere? Ser ut som GS og KOED ikke har disse lyktene til salgs ?
Haug530D Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) 4 minutter siden, Sverre 2468 skrev: Indre høyre baklykt på min 2010 X5 E70 lyser ikke lengre. Det er facelift med LED-striper, går det an å reparere? Ser ut som GS og KOED ikke har disse lyktene til salgs ? Ser de har hos Autodoc, ellers så aner jeg ikke på X5 men de kan vel fikses på X3 tror jeg. https://www.autodoc.co.no/search?keyword=63217295340 Endret 4 timer siden av Haug530D
mr.pingu Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg mener det er bare x3 hvor kretskortet er montert tilgjengelig så det går an å fikse uten måtte delaminere linsa på lykta.
Sverre 2468 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Har skifta kretskort/motstand på X3 F25 tidligere men usikker på om det går an på E70 ?
mr.pingu Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 1 hour ago, Sverre 2468 said: Har skifta kretskort/motstand på X3 F25 tidligere men usikker på om det går an på E70 ? Ta ut lykta så ser du fort om kretskortet er tilgjengelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå