E39_Cato Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Pakke mottatt, åpnet og testet. Ser jeg har litt tilpasning foran meg, men det tenker jeg skal gå fint. Veldig vinglete ifht øyelokk, men tenker de lakkeres og monteres de også så tar jeg de heller bort dersom det blir total skivebom. fronten blir nå ish sånn jeg ser for meg e65 msport ville vært, og det synes jeg er gøy. Nå blir den kvitt overbittet sitt og får heller litt furteleppe. Høyden på fanger/kanal blir også nå mye mer riktig i mine øyne. ett stort pluss i min bok er også at jeg fikk med TUV på frontleppe. Da kan jeg velge å ta leppe samtidig tar gjerne imot tilbakemeldinger på hva øvrigheta mener/synes og er forberedt på slakt 🙈😂 ehaugsnes og Hpi reagerte på dette 2
ehaugsnes Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Ikke noe fan av øyebryna, men den leppa så jo ikke så ille ut! Har kun sett ei leppe jeg syns ser 10/10 ut på e65 foreløbig, og det er denne : Har lett overalt etter den uten hell😅 E39_Cato reagerte på dette 1
E39_Cato Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden (endret) 33 minutter siden, ehaugsnes skrev: Ikke noe fan av øyebryna, men den leppa så jo ikke så ille ut! Har kun sett ei leppe jeg syns ser 10/10 ut på e65 foreløbig, og det er denne : Har lett overalt etter den uten hell😅 Veldig clean og fin den hvite der, kikket selv etter tilsvarende men måtte se meg fornøyd med den jeg fant. Ville ikke ha Alpina front da jeg ikke er helt overbevist om det Tror leppe blir meget bra når den blir skikkelig montert og får riktig farge Øyelokk er ett prøveprosjekt 😂 Edit; Tror den leppen er denne modifisert: https://firstgearproject.com/product/vertex-te-bmw-e65-66-7series-early-model-front-lip/ Endret 6 timer siden av E39_Cato
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå