mr.pingu Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 31 minutes ago, vegard89 said: Okei, fordi det skal kanskje ikke være nødvendig og kode noe hvis oppkoblingen er gjort riktig? Det var ikke nødvendig på alle bilene som jeg har koblet LEDbar på men en liten disclaimer; jeg har aldri koblet opp akkurat en F3x med bixenon. (Men har gjort E70, F11, F15, F25 med bixenon) Men om F3x skulle trengt koding ligger det nok i BIX_x eller FL_x verdier. Men jeg nesten tror ikke på at det trengs koding siden det hadde vært veldig ulogisk at BMW aktiverer pæresjekk på en blende og F3x er eneste modellen hvor de har gjort det. Så jeg er fortsatt ganske sikker på det er installasjon måte som spiller inn her og ikke kodingen. Men om det er koblet opp til ledningen som Otis sa, så er det bare kodet bort pæresjekken på BIX og FL men jeg tipper det ikke trengs da det på ingen andre BMW med bixenon det har vært nødvendig. Men om det trengs likevel er det en liten sak.
vegard89 Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden (endret) 2 timer siden, mr.pingu skrev: Det var ikke nødvendig på alle bilene som jeg har koblet LEDbar på men en liten disclaimer; jeg har aldri koblet opp akkurat en F3x med bixenon. (Men har gjort E70, F11, F15, F25 med bixenon) Men om F3x skulle trengt koding ligger det nok i BIX_x eller FL_x verdier. Men jeg nesten tror ikke på at det trengs koding siden det hadde vært veldig ulogisk at BMW aktiverer pæresjekk på en blende og F3x er eneste modellen hvor de har gjort det. Så jeg er fortsatt ganske sikker på det er installasjon måte som spiller inn her og ikke kodingen. Men om det er koblet opp til ledningen som Otis sa, så er det bare kodet bort pæresjekken på BIX og FL men jeg tipper det ikke trengs da det på ingen andre BMW med bixenon det har vært nødvendig. Men om det trengs likevel er det en liten sak. Okei, da skal jeg prøve å sjekke ut litt. Takk for svar. Endret 2 timer siden av vegard89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå