Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med forbehold om at det ikke er så lett å høre hvor lyden kommer fra på en video: Det høres ut som lageret, men sikker blir du ikke før du tar ut hele fjærbeinet. Har du ikke merket noe ved sving?

Ser du har spurt i den andre tråden din også. Du kan endre emnenavn der, om du ønsker at nye ting skal få fokus.

Skrevet
3 hours ago, *MrB* said:

Med forbehold om at det ikke er så lett å høre hvor lyden kommer fra på en video: Det høres ut som lageret, men sikker blir du ikke før du tar ut hele fjærbeinet. Har du ikke merket noe ved sving?

Ser du har spurt i den andre tråden din også. Du kan endre emnenavn der, om du ønsker at nye ting skal få fokus.

Ja det var ikke så lett å høre hvor lyden kommer i fra i virkeligheten heller. Om jeg tar hånda på tårnlageret så kjenner jeg at det klakker der på en måte. Sjekket også på undersiden mens jeg gjorde denne testen men ser og føler det ingen andre steder enn der oppå tårnlageret. Både støtdemper og tårnlager er ca 6mndr gamle. Tårnlager er fra SACHS så det skulle jo i teorien vært gode deler, demperene derimot er fra magneti marelli. 

Skrevet

Sendte reklamasjon til eurodel med video og de mente det er tårnlager som er defekt og får reklamasjon på dette. Tror jeg går for lemforder, tror også de er OE leverandør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...